RSS

Le petit dictionnaire


Aquesta setmana en classe hem estat fent el petit dictionnaire. Es tracta d'un diccionari d'imatges on anirem escribint i dibuixant (en lloc de traduir, el vocabulari que anirem aprenent a classe.
De segur que ho fareu molt bé perquè sou molt artistes!!!
Hem de fer:
- Portada amb el títol: Mon petit dictionnaire de français;i heu de decorar-la amb dibuixos relacionats amb França ( la tour Eiffel, le drapeau français, un croissant, Vanille ou Chocolat...)
- Índex: del vocabulari que hem après

  • L'alphabet
  • Les nombres 1-12
  • Salutations ( bonjour, salut, au revoir amb dibuixos que saluden)
  • Je me présente ( com hem fet a la llibreta: je m'appelle... j'ai...ans et j'habite à .....)
  • 0 commentaires:

    Enregistrer un commentaire

    Copyright 2009 Le coin de français. All rights reserved.
    Free WPThemes presented by Leather luggage, Las Vegas Travel coded by EZwpthemes.
    Bloggerized by Miss Dothy